Založ si blog

A. 1

Nemusíš vedieť nič, aby Ti bolo všetko jasné.
Najkrajšie listy sa občas strácaju.
Fľaše s odkazom roztriešti na skalách príliv, akoby chcel „povedať“ …. nedoručím, tak som rozhodol.
Píšem, aj keď neviem komu.
Avšak píšem preto, lebo nikto nesmie byť sám.
Mávnutím čarovného prútika, chcem jediné.
Prečítaj a pochop.

Úloha pre veľkú myseľ.
Veľa sa nepýtaj, pretože srdce mlčí, aj keď oči plačú.

Vedz však, že …. keď žiadali vodu, dal som.
Mňa však nechali zmoknúť v daždi.

Hádankou je domov.
Lebo môj domov, bol ich domovom.
Avšak ich domov nepoznám.

Kým som mal, milovali.
Mám však stále, ale oslepli.
Oslepli, lebo nevidia, čo mám.
A čo milovali sa pominulo.

Nemilujú, lebo som ostal len ja.
Mňa a to, čo mám nemilujú, lebo nikdy nepoznali lásku.

Zmúdrel som.
Príď, nemeškaj.

Stella. 1

23.10.2016

„Áno, okrem mrazivého pokoja, so sebou niesla aj nádej, že zima nemusí byť vždy len krutá“. 1. Bosou nohou Mnoho sa zmenilo, Lili. „Ocko“? „Áno, Zlatko“? „Kto bola Stella, povedz mi o nej“ … Ako začať ? Stellu a jej mnohé sesty som nevidel už roky. Prv, než sa vytratili úplne, nás navštevovali čoraz menej. Poslednýkrát [...]

A. 2

23.10.2016

Napokon je slovo živé. Vlastný pohľad odvráti. Napokon len píšem ešte, to slovo dýchať nedá Ti. Od zimy je kúsok ku tme. Skracujúca životy. Hoc aj nahý v noci, vo dne len srdcom nahým pochopí. Opadané lístie, život, k spánku svet sa uberá. Začínajúc od počiatku, mŕtvym živé písmená. Pripravení k odpočinku, uložili poklady. Čo s nahotou sa narodilo nahota len [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3576x
Priemerná čítanosť článkov: 1192x

Autor blogu

Kategórie

Archív